sreda, 21. december 2016

Vodič s 3 predlogi za unikatno zavita novoletna darila: darila z naravno dekoracijo

Danes objavljam drugi del vodiča s 3 predlogi za unikatno zavita novoletna darila. Prvega sem objavila včeraj, v njem pa sem predstavila, kako v treh korakih do potiskanega darilnega papirja, o čemer več piše tukaj.

Zdaj pa naj povem nekaj več o darilih, okrašenih z naravno dekoracijo. Kaj sploh štejemo pod naravno dekoracijo? To je material, ki ga najdemo v naravi in ga uporabimo za okrasitev predmetov ali prostorov. To so recimo vejice, listi in plodovi različnih dreves, sploh slednji so raznovrstni in zanimivi, npr. storži, želod, žir. Naravna dekoracija so tudi razne trave, cvetlice in druge travniške in gozdne rastline. Uporabimo lahko tudi lubje, kamne in korenine. Uporabimo lahko sveže rastline, pri čemer moramo upoštevati, da se bodo začele sušiti in drobiti ter spreminjati barvo, ali že posušene. Posušimo jih lahko mi ali pa že suhe naberemo. Vsekakor priporočam, da nabran material doma damo iz košare (ali vrečke, embalaže), da bo lahko dihal, sicer lahko začne plesneti. Prav tako je dobro, da se do konca posuši, za kar je super kurilnica ali radiator. Določene rastline ali deli teh se vidno spremenijo, ko so posušeni, npr. storži se med sušenjem na soncu ali na radiatorju razprejo! Prav tako je dobro pustiti material nekje, kjer lahko ven zlezejo morebitni prebivalci. To je zelo pomembno, saj se je nam letos zgodilo, da smo v dnevni sobi dvakrat našli črva. Prvič sem mislila, da se je priplazil skozi balkonska vrata ali da se je prilepil mačku na dlako in mu je v stanovanju pač padel dol. Pri drugem sem postala bolj pozorna in ugotovila, da sta zlezla iz kostanja! Tako da - pazljivo. :)

Nabiranje naravnega materiala združimo s sprehodom, z nami gredo lahko otroci ali mogoče pes (z mano gresta moja mačka, če ne grem predaleč :)). Svetujem, da s seboj vzamete košaro in nož ali kar vrtne ali vinogradniške škarje. Pametno je imeti tudi kakšno posodico (odpadno embalažo), v katero lahko zložimo bolj droben ali občutljiv material. 

Pri zavijanju daril se meni osebno zdi najlepše, če naravno dekoracijo kombiniramo s papirjem in trakovi naravne barve ali materialov. Kot boste videli v vodiču, sem za svoja darila z naravno dekoracijo uporabila nevtralen enobarvni bež papir in vrvico namesto darilnega traku. Na vsako darilo sem dodala nekaj skrbno izbranih kosov naravnega materiala. Tako zavita in okrašena darila so bila za moj okus zelo lepa, minimalistična, naravna, elegantna, preprosta, po drugi strani pa nekoliko barvno mrtva ali vsaj nezanimiva. Zato, da bi jih oživila oz. popestrila, sem dodala nekaj rdeče barve. Kakšna se vam zdijo moja darila z naravno dekoracijo? Zelo bom vesela, če mi tudi vi pokažete fotografije vaših daril, ki jih krasijo vejice, kamenčki, storžki, listi ...

Zdaj pa k drugemu delu vodiča, tokrat za DARILA Z NARAVNO DEKORACIJO:





Če imate kakršnokoli vprašanje o zavijanju daril, mi pišite in vam bom z veseljem pomagala. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)