torek, 20. december 2016

Vodič s 3 predlogi za unikatno zavita novoletna darila: potiskan darilni papir

Ustvarjanje je del mene. Že od nekdaj. Kadar prirejam zabavo, izdelujem ali zavijam darila, krasim novoletno smrekco, serviram hrano, skušam narediti prostore bolj naše, domače ... razmišljam, kako bi to naredila še nekoliko lepše, malo bolj simpatično, s tisto pikico na i, predvsem pa osebno noto. Ob vsem tem zelo uživam, kar se tudi vidi in začuti.

V prazničnem decembru, ki je ravno zaradi vsega ustvarjanja, ročnih izdelkov, pravljičnosti in čarobnosti na vsakem koraku moj najljubši mesec, se še posebej rada zakopljem med papir, trakove, blago, bleščice, lepilo, škarje, svinčnike, barve, čopiče, žage, palete, lončke, volno ... Sicer sem stilistka unikatnih porok in tako je moje poslanstvo, da s svojim ustvarjanjem drugim polepšam ne le nek običajen dan, ampak enega izmed njihovih najpomembnejših v življenju! Vabim vas, da si več o tem preberete tukaj

Za vas pa sem danes pripravila prvega izmed treh vodičev, ki vam jih bom predstavila v teh dneh pred božičem in novim letom, ko vsi razmišljamo o darilih: najprej smo tuhtali, kaj podariti našim najbližjim letos in takoj naslednje vprašanje, ki se nam zastavi je, kako zdaj to zaviti. Zbrala sem tri predloge, ki sem jih v preteklih objavah sicer že objavila, a sem se potrudila in zdaj še fotografirala in opisala postopke dela. 

Vsi trije predlogi za zavijanje unikatnih novoletnih daril so moji, enostavni in v le 3 korakih. Zanje ne boste potrebovali nevem kakšnih groznih materialov in pripomočkov, pomagajo pa vam lahko tudi otroci (razen če bodo darila za njih, hehe, potem le pazite, da vas ne zalotijo pri delu! ;))

Danes predstavljam vodič za POTISKAN DARILNI PAPIR:





Zelo bom vesela, če mi sporočite, ali vam je bil vodič všeč in predvsem, ali vam je prišel prav! :)

Jutri vam pokažem, kako lahko na sprehodu nabrane vejice, storžke, listke, mah ... uporabite za unikatno zavita darila z naravno dekoracijo. ;)

2 komentarja:

  1. Super. Z veseljem preberem vse tvoje objave, čeprav redko komentiram.
    Lp, simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Simona, hvala, me veseli, da so objave zanimive in da še komu pridejo prav - zato tudi pišem, računam pa, da bo to enkrat tudi meni in hčerki zanimivo za prebrati, kaj vse smo počeli, ko je bila majhna. :)

    Lep silvestrski večer želim in bleščeče 2017! ;)

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)