torek, 26. april 2016

Pomoč pri gospodinjskih opravilih: kuhanje kosila



Do zdaj sem ponavadi hitela kuhati, pospravljati, likati itd., da bi bilo vse ja čimprej postorjeno in bi mi ostal čas za posvečanje Emi. Zadnjič pa mi je kar na lepem kapnilo, da ni treba, da je tako. Spomnila sem se, da lahko gospodinjska opravila nekako združim s časom, ki ga preživim s hčerko. Povabila sem jo k pripravi kosila! :)


Na jedilniku tistega dne je bila ocvrta cvetača v pivskem testu s pire krompirjem. Cvetačo sem oprala, prerezala glavo na pol in odrezala liste. Emi sem naročila, naj te listke pospravi v plastično posodo od sladoleda, ki jo že dolgo uporabljam za biološke odpadke. Priročna je, ker ima pokrov, zadostuje pa ponavadi za dva dni. No, medtem ko je Ema listke zlagala v posodo za bio odpadke, ki sva jih kasneje nesli mravljicam, sem zrezala cvetačo na cvetke. V lonec sem natočila vodo, nato pa je Ema vanj polagala cvetačne cvetke.
 

Ko je bila vsa cvetača v loncu, je bilo treba vodo posoliti. To je z veseljem naredila moja mala pomočnica. :)


Ko je Ema v lonec prelagala cvetačo, sem na hitro olupila krompir. Sicer ga operem pod tekočo vodo v lijaku, tokrat pa sem Emi napolnila skledo z vodo, vanjo dala krompirje in ji pokazala, kako naj jih očisti s krtačko. Le na nekaj koncih sem morala še malo sprati sledi zemlje, sicer pa je bila zelo temeljita. :)


Rezanje krompirja in pomakanje kuhanih cvetačnih cvetkov v pivsko testo, sploh pa polaganje v vroče olje, sem za zdaj raje opravila sama. Se mi je pa Ema spet pridružila po kosilu, ko je bilo treba počistiti kuhinjski pult. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)