četrtek, 3. marec 2016

Ema v kuhinji: priprava solate



Po dolgem času se mi je zluštalo solate. Ne, ni enako kot solata z vrta, je pa bolje kot nič. Vem, da se zdajle mami, ko tole bere, smeje, ker solato jem šele nekaj let, prej pa so se vsi poskusi, da bi jedla zelenjavo, sfižili. :)
No, nazaj k solati ... še eno prednost ima kupljena solata: na njej praktično ni ostankov zemlje, mini prebivalcev, lepotnih napak in ogriženih delov. Tako mi ni treba vsakega listka posebej v celoti pregledati skorajda z lupo, ampak ga le splaknem pod tekočo vodo, da odstranim večji del morebitne umazanije, potem solato natrgam, dam v skledo in potem še dvakrat splaknem, odcedim in začinim, premešam ter ponudim.

In zakaj del tega ne bi mogla narediti Ema?


Kar na lepem se mi je trganje solate zazdelo čisto dovolj enostavno in po drugi strani ravno prav zahtevno opravilo za mojo 20-mesečnico. Liste solate sem kot vedno splaknila in jih dala v skledo. Pokazala sem ji, kako naj jih natrga.



Zelo dobro ji je šlo! Nič hudega, če so bili eni koščki malo večji, drugi pa manjši.


Ko sva solato oprali in odcedili, jo je bilo treba posoliti. No, da sem ujela eno fotko, je bila solata že kar močno posoljena. :D Sem potem malo sprala nekaj listov, hehe.


Pokazala sem ji še, kako z vilicami solato premešamo.



Kaj pravite? Za prvič odlično, ane? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)