sobota, 26. september 2015

Igra s cofki


V trgovini s pripomočki za ustvarjanje (Art, Tedi) sem kupila mehke pisane cofke. Emi sem jih večkrat ponudila za igro in nad njimi je bila navdušena. Zelo se je zatopila najprej v opazovanje, raziskovanje teh novih predmetov, potem pa je imela ogromno dela s prelaganjem, prijemanjem, prestavljanjem, vstavljanjem ...


Poleg cofkov sem ji ponudila nekaj vsakdanjih predmetov: plastična posoda za shranjevanje živil, model za peko, plastično otroško sito, plastenke.


To je bilo veselo, ko so cofki padli ven iz posode in bili kmalu po celi dnevni sobi! :)



 Pričakovala sem, da bo cofke zložila v model za peko, ona pa je na sredini našla odprtino, ki ji je bila bolj zanimiva.


Sito je imelo na vrhu dve luknji, ki sta bili dovolj veliki, da je skoznje lahko potisnila cofke.


Največ časa se je zaposlila z veliko plastenko. Vanjo je vstavljala cofke, jih stresala ven in spet zlagala noter, plastenko pa je tudi stresla in ugotovili sva, da so cofki neslišni.










Igrala se je tudi tako, da je cofke vstavljala v odprtino manjše plastenke, ki jo je lahko dobro prijela z eno, medtem ko se je lahko osredotočila na natančnost gibov druge roke.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)