petek, 10. julij 2015

DIY deska za pripenjanje oblik


V načrtu je izdelava "busy boarda", do takrat pa sem na hitro izdelala desko, na katero lahko Ema pripenja oblike iz moosgumija. Uporabila sem različne barve moosgumija, tako da skozi to igro spoznava barve, oblike, velikosti in uri spretnost rok ter koordinacijo.




Na ploščo moosgumija sem s pomočjo lončkov narisala krog, ki mi je služil za vodilo pri rezanju. Druge oblike sem izrezala kar na oko. Odločila sem se za osnovne geometrijske like: kvadrat, pravokotnik, krog in trikotnik in ker sem imela ravno pet barv, sem iz oranžnega moosgumija izrezala še domišljijske večkotnike nepravilnih oblik.


Iz vsake plošče moosgumija sem izrezala po tri oblike različnih velikosti. Za vsako sem odrezala kos traku ježka in ga z lepilno pištolo prilepila nanj.



Na večjo desko sem nalepila več trakov drugega dela ježka. Najprej sem jo mislila postaviti pokonci (zvrtati luknje, skoznje napeljati vrvico in desko privezati na omaro ali drug kos pohištva), a se je Emi mudilo raziskovat, zato sem ji jo dala kar na tla, ona pa je sedla nanjo in lepila oblike.






Aktivnost ji je bila všeč, hitro pa sva ugotovili, da sem odrezala predolge kose traku, zaradi česar se oblike preveč primejo in jih je težko odstraniti. Ena se je celo strgala. Bolje bi bilo nalepiti krajše trakove (= opomnik za busy board :)).


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)