nedelja, 28. junij 2015

Arboretum Volčji Potok: cvetje

Volčji Potok smo obiskale po tem, ko so tulipani že odcveteli, vrtnice pa so z zadnjimi močmi skušale prepričati obiskovalce. Istočasno so se na skrbno urejenih gredicah po celotnem parku bahale druge rože, ki jih ne poznam po imenu.

 
Na ogled so bile tudi orhideje, ki pa so me očarale le zaradi številčnosti. 



 Precej bolj so mi bili všeč večji beli cvetovi, ki so me po obliki in barvi spominjali na mak in ivanjščice. Imele so nežne cvetne liste, ki so se upogibali v smeri vetra in jih spremenili v krilo plesalke med plesnim obratom. Ko je nanje sedla še čebelica, sem bila čisto navdušena!  


 
 
Med ogledom tropskih metuljev je moj pogled ujel lokvanj. Ta je bil vsaj pri miru, metulji pa so precej razposajeno letali naokoli, tudi (pre)blizu mene, zaradi česar sem se prej počutila neprijetno kot očarano.


 Vrtnicam je v parku namenjen poseben del imenovan rosarium. V času bujnega cvetenja vrtnic mora kipeti od lepote in barv.











Dolgo časa je bila moja najljubša roža tulipan. Nisem prepričana, da se mi še vedno zdi najlepši, saj so ranunkule, potonike pa nenazadnje mak in tudi vrtnice tako čudovite. Katera pa je vaša najljubša roža?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)