sreda, 25. marec 2015

Čestitka za materinski dan

Letošnji materinski dan je zame prav poseben, saj tokrat prvič praznujem tudi sama.
Moja mami in obe stari mami so na drugem koncu Slovenije, a v mojih mislih so blizu. Še posebej danes.
Vem, da se jim zdi čudno, ker jih nisem nič poklicala, a to sem naredila namenoma. Z Emo sva jim namreč pripravili majhno pozornost ob njihovem prazniku.

Izdelali sva čestitke za materinski dan in prosili ata, ki je bil ravno na obisku, da jih namesto poštarja dostavi na njihove naslove. 


Ko je bila Ema še čisto majhna, sva z možem nekako uspela narediti odtis njenih ročic in nožic. Po približno 9 mesecih je bil danes pravi čas, da ponoviva zanimivo opravilo. Emi se je zdelo precej bolj zabavno kot prvič. :) 




Najprej sem pripravila papir in nanj odtisnila svojo dlan.


Z atovo pomočjo nama je uspelo narediti še odtis Eminih dlani, kar pa mi ni uspelo fotografirati, saj bi potrebovala še kakšnega pomočnika. Za vse odtise sem uporabila akrilne barve, saj se preprosto sperejo z vodo. Še bolj enostavna izbira bi bile tempera barve, ki jih je tudi možno odstraniti z oblek (akrilnih se ne da!).

Eden izmed odtisov gre v Emino spominsko knjigo.



 Papir z odtisi sem prilepila na osnovo in vanj napisala čestitko.

 

Izdelali sva tudi čestitko za Emino staro mamo po moževi strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)